Descripción general de las opciones de entrega

En Orgasmia.es nos tomamos muy en serio tu privacidad y la confidencialidad de tu compra. Todos nuestros envíos se realizan en paquetes discretos y sin marcas que indiquen su contenido, para que puedas recibir tus productos de manera segura y sin preocupaciones.

En Orgasmia.es hacemos todo lo posible para que recibas tus pedidos lo antes posible, aunque debes tener en cuenta los siguientes puntos.

  • Si el pedido se hace antes de las 18h, este se procesará ese mismo día, en caso contrario se hará el día siguiente.

  • Debes tener en cuenta que los fines de semana y festivos no se realizan recogidas por parte de las agencias por lo que se enviará el lunes o el siguiente día laborable.

1. Solicite el producto y especifique el método de entrega

2. Recibirás un mensaje de confirmación del pedido

3. Espere a que llegue su pedido

4. Recoja su pedido en la dirección indicada.

FAQs

My order hasn't arrived yet. Where is it?

A client that's unhappy for a reason is a problem, a client that's unhappy though he or her can't quite put a finger on it is worse. Chances are there wasn't collaboration, communication, and checkpoints, there wasn't a process agreed upon or specified with the granularity required.

It's content strategy gone awry right from the start. Forswearing the use of Lorem Ipsum wouldn't have helped, won't help now. It's like saying you're a bad designer, use less bold text, don't use italics in every other paragraph. True enough, but that's not all that it takes to get things back on track.

Do you deliver on public holidays?

If that's what you think how bout the other way around? How can you evaluate content without design? No typography, no colors, no layout, no styles, all those things that convey the important signals that go beyond the mere textual, hierarchies of information, weight, emphasis, oblique stresses, priorities, all those subtle cues that also have visual and emotional appeal to the reader. Rigid proponents of content strategy may shun the use of dummy copy but then designers might want to ask them to provide style sheets with the copy decks they supply that are in tune with the design direction they require.

Do you deliver to my postcode?

A client that's unhappy for a reason is a problem, a client that's unhappy though he or her can't quite put a finger on it is worse. Chances are there wasn't collaboration, communication, and checkpoints, there wasn't a process agreed upon or specified with the granularity required.

It's content strategy gone awry right from the start. Forswearing the use of Lorem Ipsum wouldn't have helped, won't help now. It's like saying you're a bad designer, use less bold text, don't use italics in every other paragraph. True enough, but that's not all that it takes to get things back on track.

Is next-day delivery available on all orders?

If that's what you think how bout the other way around? How can you evaluate content without design? No typography, no colors, no layout, no styles, all those things that convey the important signals that go beyond the mere textual, hierarchies of information, weight, emphasis, oblique stresses, priorities, all those subtle cues that also have visual and emotional appeal to the reader. Rigid proponents of content strategy may shun the use of dummy copy but then designers might want to ask them to provide style sheets with the copy decks they supply that are in tune with the design direction they require.

Do I need to be there to sign for delivery?

A client that's unhappy for a reason is a problem, a client that's unhappy though he or her can't quite put a finger on it is worse. Chances are there wasn't collaboration, communication, and checkpoints, there wasn't a process agreed upon or specified with the granularity required.

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El art. 68.1 del Real Decreto Legislativo 1/2007, de 16 de noviembre, por el que se aprueba el texto refundido de la Ley General para la Defensa de los Consumidores y Usuarios establece la existencia del Derecho de Desistimiento, la facultad del consumidor y usuario de dejar sin efecto el contrato celebrado, notificándoselo así a la otra parte contratante en el plazo establecido para el ejercicio de ese derecho, sin necesidad de justificar su decisión y sin penalización de ninguna clase.
Es obligación del empresario contratante poner a disposición del consumidor o usuario un Documento de Desistimiento o gestión de una devolución claramente identificada (Art.69.1 RDLg 1/2007).
El Plazo del que dispone el consumidor o usuario para ejercer este derecho será de 15 días, que se computará desde la fecha de recepción del producto por parte del comprador o fecha de recogida de una agencia externa en nuestras instalaciones (Art.71 RDLg 1/2007).
Los Gastos generados por la devolución del producto correrán a cargo del comprador (Excluye a productos en garantía) (Art. 101.1 RDLg 1/2007).
En virtud de los preceptos anteriormente mencionados, el solicitante acepta y hace uso del Derecho de Desistimiento que contempla la normativa vigente. 

¿Qué motivos existen para una devolución? 

  • Si en el plazo de 15 días naturales desde la recepción del pedido, desea devolverlo.
  • Si el producto está en garantía.
  • Si el producto está defectuoso.
  • Si el producto recibido tiene daños causados por el transporte.